Saturday, 26 November 2011

h@rGaiLah OrAng yaNg mEyayangi Kita..

Dah 2 tahun kite bersama..saya sangat gembira awak hadir dalam hidup saya..awak baik tapi kadang2 awak nakal!!suke sangat usik saya..tapi xpe :) saya xkesah awak usik saya...tapi kadang2 saya usik awak jugak sampai nagis2 awak..HEhe~saya taw ,yang awak tetap sayangkan saya kan..?? Hu3 awak,awak ingat xdulu  masa kita makan pizza sama2kan,,saya makan dua slince jew..saya cakap saya dah kenyang..TAPI sebenarnye saya segaje nak awak makan lebih sebab saya taw awak kan suka makan pizza..tiap2 malam tepat kol 2 pagi jew mesti saya akan msg awak..saya nak awak tahu walaupown awak nyenyak tido,saya tetap ingat@rindu kat awak..taPi sejak akhir2 neyh saya xcihat ,selalu letih2..maapkan saya awak kadang2 saya xdapat nak layan kerenah awak..Hari tu awak ada jatohkan aiskrim saya..saya tertengking awak..maapkan saya..saya xtaw sebab apa saya suke mara2 akhir2 neyh..Mase hari lahir awak saya hadiahkan awak bunga flip flap..kat bunga tu ada tulis i love u..bunga tu bergerak2 bile kene cahaya..and at bunga tu ada kumbang2..saya mintak awak letakkan bunga 2 kat tingkap bilik awak supaya bila awak tengok bunga tu awak ingat kat saya..hehehe...walaupown saya xcihat dan letih saya tetap nak bersia sian dengan awak..saya nak awak gembira pada hari lahir awak..mungkin nanti saya dah xberpeluang kua dengan awak cam neyh lagi..mungkin neyh adalah kali terakhir kot.. :) MAsa dalam perjalanan pulang saya kite lalu depan kedai bunga..Emm saya tengok awak asyik2 jeling jew kat kedai bunga 2..saya taw awak sukakan bunga jadi saya belikan bunga tok awak...masa saya menuju kew arah awak, saya tengok awak tersenyum sampai kew telinga gembiranye saya dapat buat awak tersenyum..TAPI  langkah saya tiba2 terhenti dan tanpa saya sedari saya terbaring di atas tanah kepala saya sakit sangat awak..maap larh bunga 2 saya xdapat bagi pada awak sendiri..Emmm Saya nak mintak maap pada awak sebab saya xcerita yang saya menghidap barah otak.. saya xnk awak seday kalau awak taw pasal penyakit saya...saya nak awak sentiasa gembira..awak satu jew permintaan terakhir saya kalau awak windukan saya awak tengok bunga yang saya bagi 2 yea... saya selalu sayang and windukan awak.. saya letih larh awak saya nk pergi dulu ajal saya sudah pown sampai.. bubye :( saya akan merindui awak...

No comments:

Post a Comment